De laatste loodjes - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Daniel - WaarBenJij.nu De laatste loodjes - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Daniel - WaarBenJij.nu

De laatste loodjes

Door: Daniel

Blijf op de hoogte en volg Daniel

22 Januari 2014 | Nederland, Amsterdam

Het is woensdag, en het feit dat ik vrijdag al vertrek begint toch langzaam in te zinken. Nog niet helemaal, anders had ik wel beseft dat ik mijn koffer nu al ingepakt had moeten hebben. Maar goed, net als bij het leren voor tentamens ligt mijn kracht ook hier op de laatste dagen.

Nog één keer werken, nog één keer uit eten, ik kan er niet omheen dat het er nu echt aan zit te komen. Ondanks dat ik nog zoveel hier had willen doen kijk ik er enorm naar uit om aan de andere kant van de wereld te gaan wonen voor de komende maanden. Ontzettend cool, maar ook wel een beetje spannend. Eerst maar eens met mijn koffer aan de gang, en de rest zal wel goed zitten. Ik heb in ieder geval nu een blog!

  • 22 Januari 2014 - 11:43

    Nina:

    En niet vergeten de stroopwafels en dropjes in te pakken hè! x

  • 22 Januari 2014 - 12:05

    Jasmin:

    Goed zo!!!! En wel elke week iets typen he

  • 24 Januari 2014 - 08:33

    Oscar:

    Heel veel sterkte met de reis. Schrijf vvel et neem fotos. Geniet zo veel mogelijk, het is maar kort !! Ok

  • 26 Januari 2014 - 22:32

    Anita:

    geniet van het reizen en succes met de vakken!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daniel

Actief sinds 22 Jan. 2014
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 2551

Voorgaande reizen:

24 Januari 2014 - 08 Juni 2014

Mijn leven in Osaka

Landen bezocht: